Szállítás információk

Mikor érkezik meg a csomagom? 

Rendelésed kiszállítási dátumáról, amennyiben a termék vagy egyes termékek nincsenek raktáron, külön e-mailes értesítőt küldünk. Amennyiben raktáron lévő terméket rendeltél, a leadástól számított 1 munkanapon belül kiküldésre kerül csomagod.

Az egyes termékek beszerzési dátumát közvetlenül a terméknél tüntetjük fel.  A rendelést az összes termék beérkezése után 1-3 munkanapon belül kézbesítjük. 

Ügyfélszolgálatunk a munkaszüneti napokon nem elérhető.

Forgalmazott márkáink átlagos, várható szállítási ideje, amennyiben a termék nincs készleten:

 


Mennyibe kerül a szállítás?

* Ezek a szállítási költségek a GLS házhozszállításra vonatkoznak. Lehetnek további költségek, pl. a termékek súlya, mérete vagy tulajdonságai miatt. Ezeket az információkat közvetlenül a termékleírásban tütentjük fel, amennyiben a megadott áraktól eltérnek.

 


Megsérült a csomagom. Mit tegyek?

Sérültek meg termékek a csomagban?
Kérjük, azonnal készíts képeket a csomagoláson és a termékeken keletkezett minden sérülésről. A sérült termékeket és csomagolásokat feltétlenül őrizd meg. Ezekre szükségünk van a kártérítési kérelemhez.

Termékei sértetlenek?
Ha csak a csomag sérült, és valamit vissza szeretnél küldeni, akkor a visszaküldéshez egyszerűen használj más csomagolást. 

Minden esetben vedd fel velünk ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy segíthessünk!