Mikor érkezik meg a csomagom?
Rendelésed kiszállítási dátumáról, amennyiben a termék vagy egyes termékek nincsenek raktáron, külön e-mailes értesítőt küldünk. Amennyiben raktáron lévő terméket rendeltél, a leadástól számított 1 munkanapon belül kiküldésre kerül csomagod.
Az egyes termékek beszerzési dátumát közvetlenül a terméknél tüntetjük fel. A rendelést az összes termék beérkezése után 1-3 munkanapon belül kézbesítjük.
Ügyfélszolgálatunk a munkaszüneti napokon nem elérhető.
Forgalmazott márkáink átlagos, várható szállítási ideje, amennyiben a termék nincs készleten:
Mennyibe kerül a szállítás?
* Ezek a szállítási költségek a GLS házhozszállításra vonatkoznak. Lehetnek további költségek, pl. a termékek súlya, mérete vagy tulajdonságai miatt. Ezeket az információkat közvetlenül a termékleírásban tütentjük fel, amennyiben a megadott áraktól eltérnek.
Megsérült a csomagom. Mit tegyek?
Sérültek meg termékek a csomagban?
Kérjük, azonnal készíts képeket a csomagoláson és a termékeken keletkezett minden sérülésről. A sérült termékeket és csomagolásokat feltétlenül őrizd meg. Ezekre szükségünk van a kártérítési kérelemhez.
Termékei sértetlenek?
Ha csak a csomag sérült, és valamit vissza szeretnél küldeni, akkor a visszaküldéshez egyszerűen használj más csomagolást.
Minden esetben vedd fel velünk ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy segíthessünk!