Szállítás

Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek:
Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. Termékeink a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft (továbbiakban GLS)és a FoxPost Zrt-én (továbbiakban Foxpost) keresztül kerülnek kiszállításra a vásárlók által megadott címre. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.

GLS:
A szállítás  várható  időpontja a  termék(ek)  szállítónak  történő  átadásától számított legfeljebb  3 munkanap.  Amikor csomagját elkészítettük és átadtuk a GLS Hungary futárszolgálatának.  A csomag feladásakor e-mailben értesíti a GLS a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot  és  az  esetleges  utánvét  összegét.  A  kiszállítás  napjának  reggelén,  újabb  értesítést  kap  a címzett,  mely  tartalmazza  a  futár  telefonszámát,  a  GLS  Ügyfélszolgálat  telefonszámát  és  egy  3  órás időintervallumot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést küld a GLS a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben   kérheti   a   kiszállítást   egy   új   időpontban,   egy   másik   címre,   személyes   csomagátvételt   egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
A GLS Hungary a kézbesítést munkanapokon 8-17 óra között végzi és két kézbesítési kísérletet biztosít, és a csomagot általában 5 munkanapig tartják, utána visszaszállításra kerül a szolgáltatóhoz.
A csomagok nyomonkövethetőek a GLS által küldött értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Foxpost:
A  szállítás  várható  időpontja  a  termék(ek)  futárnak  történő  átadásától  számított  legfeljebb  3  munkanap. Amikor csomagját elkészítettük és feladtuk a Foxpost csomagterminálnál, a megadott e-mail címre kapni fog egy  értesítést,  benne  a  várható  szállítási  időponttal.  Ebben  az  esetben  a  megrendelt  termék(ek)et  a kiválasztott   csomagterminálokban   lehet   átvenni.  A  csomagterminál  kiválasztására   a   vásárlás  során,   a legördülő menü segítségével van lehetőség. A csomag a kiválasztott csomagterminálba való megérkezéséről a megadott telefonszámra a Foxpost SMS-értesítést küld, mely tartalmazza az egyedi „nyitókódot”, mellyel a csomag átvehető. A csomagterminálban a küldemények 3 napig vehetők át.
A csomagok nyomonkövethetőek a www.foxpost.hu/csomagkovetes/ oldalán a webáruház által küldött e- mailben szereplő csomagazonosítóval.

Fizetési lehetőségek:
Felhívjuk a vásárlóink figyelmét, hogy a járványügyi helyzet miatt minden megrendelést CSAK ELŐRE UTALÁSSAL, az összeg beérkezése után tudunk teljesíteni! A GLS futárszolgálat által nemrég létrehozott Érintés nélküli kézbesítés (CLD) – szolgáltatását fogjuk alkalmazni a csomagok feladása során. Ennek fontos eleme, hogy a csomag átvétele során nem kell elektronikusan aláírni a csomag átvételét. Ezt kiegészítjük a futárok érdekében az utánvétes csomagok esetében a készpénzes fizetés elkerülésével, hogy minimálisra csökkenthessük a futárokkal való érintkezési időt.


Előre utalás vagy banki
befizetés: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesse fel rendelése  azonosítóját!  Ebben  az  esetben  a  vásárló  a  megrendelt  termékek  árát,  azok  kiszállítását,  illetve átvételét   megelőzően   fizeti   meg   a   Raiffeisen   Bank-nál   vezetett 12011148-00106053-00100002   számú bankszámlára banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az   utaláshoz   szükséges   adatokat   a   rendelés   visszaigazolásakor   küldött   email   tartalmazza,   regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatóak. A rendelés feldolgozása  és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra   történő   beérkezéséről   e-mailben   értesítést   küldünk,   ezután   kezdjük   el   rendelése feldolgozását.  Raktáron  nem  lévő  termékek  esetén  csak  ezen  fizetési  mód  választható  ki,  amennyiben  a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!

Online azonnali bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Paylike rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

Szállítási díjak:
A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.

GLS:
Banki előreutalással
és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.590 Ft.

Foxpost:
Banki előreutalással – befizetéssel, vagy bankkártyás fizetéssel csomagterminálnál, – mely egyben az átvétel helye is – a szállítási díj 1.250 Ft.

Táp házhoz szállítása zsákonként 2.150 Ft GLS futárszolgálat segítségével.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás