Gyakran ismételt kérdések

Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintsd meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod.

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél, a regisztráció vagy a pénztár oldalon találod a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheted rendelései állapotát.
  • Követheted csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Értékelheted a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása.

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.

Házhoz szállítás, amit a GLS Hungary végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az általad megadott címre kézbesíti azt.

Foxpost csomagautomata segítségével házhoz és automatába egyaránt.

Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg nem nyújtunk lehetőséget. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Egyes promóciók és kedvezmények esetén ingyenes szállítást biztosítunk, azonban a legtöbb terméket költséggel szállítjuk:

-a házhoz szállítás díja előre utalással GLS futárszolgálattal 1290 Ft.
-a házhoz szállítás díja után vétellel GLS futárszolgálattal 1990 Ft.
-Foxpost banki előreutalással és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.990 Ft.
-Foxpost utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 2.350 Ft.
-Foxpost banki előreutalással, – befizetéssel, vagy bankkártyás fizetéssel csomagterminálnál, – mely egyben az átvétel helye is – a szállítási díj 1.155 Ft.

 

Egyes termékcsoportokat, akciós termékeket ingyenesen szállítunk. Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.

NEM. Minden termékünk eredeti, így idő amíg beszerezzük. Átlagos beszerzési idő szállítás előtt  2-4 hét. 24-48 óra pedig a szállítási idő. A megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.

IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános 27% os fogalmi adót.

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Igen. Termékeink 90%-ára minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik. Emellett a hatályos jogszabályok szerint az Equina Lovasbolt webáruház biztosít szavatosságot, illetve jótállást. Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhatsz erről.

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy, a  vásárló által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Rendelésed minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztat hol tart a csomagod és mikor várható a kézbesítés. A csomagod pedig követni tudod a Nyomon követési oldalon.

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig Ügyfélszolgálatunk hív telefonon.

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a GLS Hungary futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e raktárunkon, vagy nincs a nagykereskedésben. Fontos webáruházunk nem kész termék bázissal dolgozik. Minden termékünk külföldi import.

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írd, ha szeretnéd, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadtad megrendelését, de nem írtál hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívnak az általad rendeléskor megadott számon, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása, amennyiben raktáron van a termék a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Webáruházunkban kettő fizetési mód közül választhat. Előreutalás, banki befizetés,átutalást vagy utánvétel.

GLS szállítás esetén, ha utánvétel opciót választottad a csomag átvételekor készpénzben és kártyával is fizethetsz. Foxpost választása esetén a fizetés csak kártyával lehetséges az automatánál.

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címrre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Igen.

Vásárlás utáni kérdések

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk, de még nem dolgoztuk fel.

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Igen. A termékekkel kapcsolatos tapasztalataidat szívesen vesszük. Írd meg nekünk e-mailben az [email protected] címre és mi amint lehet válaszolunk rá.

Iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre és  elsőnek értesülhetsz legújabb akcióinkról,nyeremény játékainkról. Vagy Like-old Facebook oldalunkat és kövesd Instagram oldalunkat ahol egyedi kuponokat osztunk meg!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás